14 Березня, 2023
Як перетворити простий чат на довгострокові стосунки?
eye icon 75
image

Хочу поговорити про перетворення онлайн-знайомств у реальні зустрічі. Як перетворити простий чат на довгострокові стосунки?

Це вже мистецтво і талант консультантів з відносин. Дуже часто клієнтки не змогли б сформулювати свої думки під час спілкування, якби не допомога консультанта. Всі шлюби, які ми вже створили, – це результат роботи талановитих людей, які проводили пошук, підбір, допомагали у налагодженні комунікації, вивчали психологію.

Щодо перетворення – потрібно розуміти, що чоловік, який реєструється на сайті знайомств, вже має внутрішню готовність: він буде їхати, чи не буде їхати, чи він тут для жарту. Якщо чоловік налаштований серйозно, він дуже швидко прилетить на зустріч, буквально через 1-2 місяці спілкування. Американцям потрібно більше часу. Це стосується того, що треба розуміти американську культуру і як вона працює. У американців дуже короткий відпустка – 2 тижні на рік. Це суспільство людей, які безперервно й багато працюють. Тому не завжди їх найближчий відпустка дозволить їм швидко приїхати. Там немає такого – швидко стрибнув у літак і полетів, як у європейців. І навіть, якщо він готовий летіти, він може переписуватися 7-8 місяців, а потім прилетить і познайомиться ближче. Європейці ніколи не чекають так довго. Тут треба летіти 3 години)) Тому вони дуже швидко прилітають, навіть якщо це на 2 дні. Американці летять на 7-10 днів.

Як перетворити це на стосунки? Я завжди кажу, що найкращий спосіб – щиро цікавитися людиною. Не розповідати про себе, а говорити про нього. Ми живемо в світі інформаційного наштовхування, де, здається, у тебе 5000 друзів на Facebook, а насправді ти нікого не цікавиш. І тут вони отримують реальний щирий інтерес до себе за мінімальні гроші. І саме тому ці сайти існують.

Треба навчати консультантів. Агентства часто не навчають своїх співробітників, у них немає бібліотеки корисної літератури, відео. Наші консультанти постійно обмінюються: “подивіться це відео, прочитайте цю книгу”. У нас в команді є свої блогери, які пишуть для співробітників і для нашого блогу на сайті для перекладачів consultant.megalove.com.ua. Я багато говорила про те, як ми відбираємо клієнток. співробітники проходять ще більш тщательний відбір. Нам важливо прийняти людину з правильними цінностями, яка прийме нашу корпоративну культуру. Ми ніколи не беремо людину, яка, будь-якою вона крутою не була, якщо її цінності суперечать нашим. Нам важлива чесність у відносинах, повага одне до одного, позитивний настрій.

Хочу навести цитату з улюбленої книги Тоні Шея “Доставляючи щастя”. Керівники багатьох компаній впевнені, що чим більше працівники заробляють, тим вони щасливіші, хоча більшість досліджень у сфері управління персоналом показують, що як тільки базові потреби людини задоволені, гроші опускаються на нижні місця у списку важливості, уступаючи таким нематеріальним поняттям, як якість взаємин з керівником та можливість професійного зростання.

Коли ти береш перекладача з іншого шлюбного агентства, його складно адаптувати у нас, тому що він хоче тільки топових розкручених клієнток. Для такого перекладача топовий профіль – це максимальний фотошоп, максимальний розмір грудей, до 30 років. У нас все навпаки. Для нас топова – жінка 45 років, у гарній формі, позитивна, контактна і настроєна на шлюб.

Я завжди пам’ятаю, що вони виходять не з компаній, вони виходять від начальників, тому стараюся максимально приділяти увагу своїй команді.

Чи популярні жінки віком 40+ на сайтах знайомств? Легко чи важко знайти чоловіків для них, враховуючи сильну конкуренцію з профілями молодих ідеальних дівчат, які виглядають як ляльки?

Ми просто розраховуємо на свою цільову аудиторію. Чоловік, який спілкується з лялькою, ніколи в житті не відреагує на нашу клієнтку від 52 років з реальними фотографіями, де є і зморшки… Наша цільова аудиторія чоловіків розуміє, що жінки прокидаються без мейкапу, вдома не носять підбори 10 см, а груди п’ятого розміру приносять більше незручностей у повсякденному житті, ніжче переваг. Наші чоловіки знають, що існують зморшки в 50 років, що люди не є ідеальними, вони не завжди мають ідеальні зуби і натягнуту посмішку. Тому ті чоловіки, які помічають наших клієнток, вони не реагують на “ляльок”, навіть скаржаться на них. Чоловіки кажуть: “вони мене заспамлюють, висилають фото в коротких шортах і купальниках, а я не для цього сюди прийшов”.

Тому в нас є розрізнення аудиторії з іншими агентствами. Чому ми не конкуруємо? Тому що клієнти, які спілкуються з моделями, – вони не наші клієнти. І навпаки, наші клієнти – зовсім не реагують на молодих дівчат у бікіні. Вони просто розуміють: “Що я з нею буду робити. Ну, привезу я її – і що далі? Як моя сім’я до неї ставитиметься і т.д.” Наші чоловіки реально думають, планують, їдуть, читають інформацію про візу нареченої, дивляться відео про український менталітет, читають книги про шлюб зі слов’янською дівчиною.

Я про це писала в своїй книзі для чоловіків “Ukrainian wife search”. Якщо клієнтка з великого міста, а чоловік з маленького, він повинен розуміти, як вона адаптуватиметься в його світі. Дівчина з Києва може прилетіти до нього в маленьке місто, в неї віза на 10 років в США, але він повинен розуміти, що на цьому все й закінчиться. Чоловікам потрібно навчитися думати, для чого вони приходять на сайти знайомств. Якщо для серйозних знайомств, то фотомоделі їм малоймовірно підійдуть. Життя і повсякденний рутинний день – це не фейк і фотошоп, це серйозний вибір – з ким ти будеш прокидатися кожного ранку.

Тому, якщо клієнт глупий, неосвічений або прийшов просто почахкати, то він, як правило, не потрапляє до нас. Він проходить повз.