12 Червня, 2023
Сучасні тенденції у шлюбному бізнесі за оцінкою Megalove.
eye icon 52
image

Сучасні тенденції у шлюбному бізнесі за оцінкою Megalove.

Шлюбний бізнес в Україні є контроверсійним. Часто йому притаманна негативна репутація, відсутність контролю та стандартів. Але Megalove бачить позитивні тенденції, куди рухатиметься галузь, у 2023-2024 роках. Ми вирішили поділитися цим з вами. Ви ж шукаєте роботу або вже працюєте у нас? Якщо ви маєте стосунок до дейтингу, ця стаття буде корисною для вас.

Отже, ось 7 трендів шлюбного бізнесу в Україні.

  1. Працювати чесно. Відверто розповідати клієнткам, що їх чекає після реєстрації. Кінцівки про казкових принців більше не працюють. Агентства стають чеснішими – вони говорять про нові можливості, а не гарантії. У Megalove ми чесно говоримо дівчатам – ми даємо вам нові можливості і відкриваємо горизонти, ви вирішуєте, як ними скористатися. Клієнтка – не товар. Завжди більше агентств розуміють, що майбутнє належить щирому сервісу.
  2. Давати клієнтам право на власний вибір. Шлюбний бізнес у багатьох агентствах нагадував рабовласницький лад. Клієнтку реєстрували, підписували з нею договір, що вона назавжди в цьому агентстві, і роками працювали з її анкетою. Часто клієнтка не знала, що її профіль все ще був активний на сайтах знайомств. Зараз тенденція переходить у законодавче поле. Недобросовестні агентства розуміють, що їх договори не є чинними. Клієнтка може мати вільний вибір, в якому агентстві бути. Ми дуже цьому раді, оскільки у дівчат з’явилося більше можливостей знайти правильне агентство і дійсно одружитися. Практика покупки профілів, а також робота з фейками, фотографіями і підробленими людьми – стає минулим. Цивілізація просочилася і в дейтинг – і це круто!
    1. Брати співробітників без досвіду роботи у попередніх агентствах. Якщо раніше агентства “штовхалися ліктями” на ринку співробітників, перетягуючи одного за одним, зараз все змінилося. Кожен розуміє, що місія і цінності компанії повинні передаватися від керівника. Різні керівники – різні цінності. Немає сенсу приймати співробітника, який звик працювати “на сірих схемах”, шахрайстві та обмані. Можна навчити свого власного – справжнього консультанта з відносин. Сподіваюся, колеги до цього дійдуть, бажаю цього всім)
    2. Навчати співробітників. Хвиля бізнес-тренерів і онлайн-тренінгів не могла пройти повз шлюбний бізнес. Звичайно, до цієї сфери враз включилися гуру з тренінгами “як одружитися”, “як утримати чоловіка на сайті знайомств” і “як вирішувати конфлікти з клієнтами”. Тим не менш, серед інформаційного сміття завжди можна знайти цінні ідеї та якісний контент. У нас в Megalove, рекомендується переглядати Алунику Добровольську. Також є ціла бібліотека аудіо- та електронних книг, онлайн-тренінгів. Будь-який співробітник може в будь-який момент зайти на платформу для навчання і вибрати потрібний матеріал. Якщо ви хочете стати частиною такої команди, заповнюйте заявку на сайті consultant.megalove.com.ua.
      1. Розширювати географію. Завдяки глобалізації, невеликі агентства отримали можливість вийти на міжнародну арену. Якщо раніше орієнтир був лише на США, зараз ринок України цікавий китайцям, японцям, португальцям та більш екзотичним країнам. Агентства мають вибір нових партнерів, здобувають новий досвід у матчмейкінгу.
      2. Дружити з конкурентами. Завдяки конференціям шлюбних агентств Chatos і Idate, які проходять в Україні, агентства можуть “дружити покинути дома”. Агресивна конкуренція в галузі вже не є стильним. Створюються альянси, асоціації, групи і форуми. Все це дає можливість виділити лідерів ринку і змінювати галузь в правильному напрямку.
      3. Виходити з тіні. Нарешті агентства перестали боятися і поступово почали виходити з тіні. Створюють власні сайти, облікові записи в Instagram і YouTube, не приховують своїх адрес і телефонів. Працюючи чесно і результативно, приховуватися вже не має сенсу. Агентства реєструють ЧП, і цього достатньо, щоб здійснювати діяльність на території України. Шлюбний бізнес не підлягає ліцензуванню. Не завжди вистачає загальних стандартів роботи, що регулюють галузь, але діяльність альянсів і асоціацій повинна вирішити це питання.

        Мене часто запитують журналісти, як я бачу галузь через п’ять років. Я завжди акцентую на тому, що виживуть тільки агентства з цінностями і високим рівнем сервісу. Основа нашого бізнесу – любов до людей, розуміння їх потреб і їх задоволення. Бажаю всім колегам досягти цього розуміння. А всім соискателям – знайти правильну компанію для роботи, де ви зможете професійно реалізуватися та отримати моральне задоволення.

        Олена Сосновська,

        Керівник Megalove